Poprawnie wdrożone narzędzia analityczne umożliwiają zbieranie wiarygodnych danych dotyczących Twojej strony internetowej i prowadzonych działań marketingowych. Możesz dzięki nim mierzyć aktywność klientów i tworzyć grupy odbiorców, co usprawnia wiele zadań. Samo zainstalowanie narzędzi zazwyczaj nie jest trudne, ale ich poprawna konfiguracja to już wyzwanie.
W analizie internetowej możesz wykorzystywać między innymi:
Google Analytics
pixel Facebooka
Google Tag Manager
tagi Google Ads
kody Google Optimize
kody Hotjar
Im więcej danych o użytkownikach swojej strony chcesz zbierać, tym bardziej skomplikowane wdrożenie i konfiguracje będą Ci potrzebne. Dlatego warto powierzyć to zadanie specjalistom.
Mamy świadomość, jak ważne w biznesie jest pozyskiwanie wiarygodnych danych. W ramach audytu badamy więc kluczowe wskaźniki wpływające na działanie Twojej strony i narzędzi, z których korzystasz do jej analizy. Wnioski przedstawiamy w postaci czytelnego raportu zawierającego wskazówki i rekomendacje.
Przeprowadzamy nawet zaawansowane wdrożenia i konfiguracje narzędzi. Działamy elastycznie, uwzględniając unikalność Twojej strony internetowej klienta, specyfikę branży, którą reprezentujesz, i zasięg Twojej działalności.
Możemy przyjrzeć się także UX Twojej strony. Taka analiza wskaże, czy strona jest wygodna dla użytkowników, czy nie mają problemu z nawigacją, znalezieniem informacji lub wypełnieniem formularza.
Dołącz do naszych klientów!