Dzięki kampaniom Google Ads trafiasz z ofertą prosto do użytkowników o zainteresowaniach związanych z Twoją ofertą, poszukujących produktów, które właśnie Ty sprzedajesz, oraz osób, które odwiedziły już Twoją stronę. Możesz w ten sposób reklamować produkty, usługi czy wydarzenia. Google Ads to także bardzo skuteczne narzędzie do prowadzenia akcji sezonowych związanych z najintensywniejszym czasem sprzedaży w Twojej branży.
Precyzyjne dotarcie do grupy docelowej umożliwiają różne rodzaje kampanii:
w sieci wyszukiwania, czyli reklamy tekstowe w wyszukiwarce
w sieci reklamowej w postaci reklam graficznych w różnych witrynach
wideo w serwisie YouTube
na kontach pocztowych Gmail
pojawiające się na wszystkich urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, z których korzysta klient
kampanie Performance Max wykorzystujące różne formy reklamy w jednej kampanii
O skuteczności Google Ads decydują cztery działania: planowanie kampanii, jej przygotowanie, przeprowadzenie i analizowanie.
Zanim rozpoczniemy kampanię Google Ads, sprawdzamy Twoje dotychczasowe działania reklamowe. Przyglądamy się danym z Google Analytics, Twojej stronie internetowej i określamy frazy kluczowe, które są związane z Twoim biznesem. Badamy także Twoją konkurencję.
W kolejnym etapie ustalamy budżet, cel działań, dobieramy odpowiedni typ reklam oraz konfigurujemy kampanię. Kampania startuje, ale my pozostajemy czujni.
Na bieżąco optymalizujemy i testujemy rozwiązania, aby jak najefektywniej zarządzać Twoim budżetem reklamowym. Informujemy Cię o naszych działaniach i ich efektach za pomocą raportów.
Dołącz do naszych klientów!