Pozycjonowanie to proces, a nie jednorazowa akcja promocyjna, ale jego efekty są długotrwałe.
Obejmuje między innymi:
analizę fraz kluczowych wpisywanych przez potencjalnych klientów do wyszukiwarki
audyt strony internetowej, czyli badanie, w jakiej jest ona kondycji
poprawę działania witryny, czyli usunięcie błędów
rozbudowę treści i przygotowanie nowego contentu zgodnego z zasadami SEO
link building, czyli analizę i budowę profilu linkowego witryny
regularny monitoring efektów i modyfikację działań
Pierwszy etap to zawsze rozmowa z klientem. W jej trakcie bliżej poznajemy Twoją branżę, zakres działania i cele. To także czas na Twoje pytania – chcemy, żeby od początku wszystko było jasne.
Następnie analizujemy stronę internetową pod kątem kilkudziesięciu parametrów, dzięki czemu wiemy, co może przeszkodzić w osiąganiu przez nią wysokich pozycji w wyszukiwarce. Przedstawiamy Ci wyniki i wyjaśniamy, co oznaczają poszczególne parametry.
Przygotowujemy strategię działania obejmującą wybór skutecznych fraz kluczowych, stworzenie treści na stronę i pozyskanie wartościowych linków prowadzących na stronę.
Przystępujemy do dzieła – nasz cel to zwiększenie widoczności Twojej strony. Przez cały okres współpracy na bieżąco informujemy Cię o postępach i efektach. Dostarczamy dane w postaci czytelnych analiz i raportów. Rozwiewamy wątpliwości i słuchamy Twoich uwag.
Dołącz do naszych klientów!